luni, 8 martie 2010

Si iata cateva noutati de la Targul de Creativitate de la Vicenza - 7 Martie

   Targul de Creativitate de la Vicenza se tine de 2 ori pe an: editia de primavara si editia de toamna-iarna.
Cum era deja 1 an de cand nu mai fusesem, pentru ca in toamna ratasem vizita, abia am asteptat sa vad noutatile de la aceasta editie. Si nu am asteptat degeaba.
   Expozanti... cata frunza si iarba, lume... multa multa multa. Si frumusete, si arta, si o explozie de culoare si te minunezi ce pot crea doua maini iscusite!
   Imi pare rau pentru fotografii pentru ca nu sunt foarte reusite (noul meu aparat se pare ca nu e la inaltimea asteptarilor mele). O sa incerc sa va comentez pe sectiuni fotografiile si sa va dau si cateva detalii legate de tehnici si bineinteles impresiile mele.
   Detalii pentru sectiunile de textile - cusut creativ - quilt - bijuterii le voi posta pe blogul meu de handmade: http://arinaatelier-handmades.blogspot.com/.

     Asadar sa incepem cu scrapbooking, paper craft si tot ce tine de hartie...
     Putini expozanti... adica mai deloc: 4. Toti aveau aceleasi produse: hartii pentru scrap americane, prinse si in albume tematice, stampile cate vrei si ce vrei, tamponi de diferite culori, perforatoare nu foarte multe, intr-un cuvant... nesatisfacator. Preturile la embelishments de tipul flori de hartie, brads, stickers... imense... adica  -de speriat - comparativ cu preturile de pe net. Deci cumparaturile pe net sunt mai avantajoase -  in cazul in care stii produsul de care ai nevoie. Am fotografiat cateva produse ofetite de Toga - un brand nou pentru mine - francez, care oferea si o varianta (de masina de embosat si taiat materiale tip hartie -carton- fetru insa de grosimi foarte mici) pentru sizzix sau cuttlebug  insa in dimensiune redusa de A5. Pretul ei este de 37 euro insa in targ era la reducere 29 euro. Die-cuts-urile mai ieftine adevarat insa abia erau la faza de producere. Cumparaturile se fac pe net oricum.Iin Italia sunt doar 2 distribuitori... imi pare si normal avand in vedere preturile - le intreceau pe toate.








Alte imagini insotite de impresii voi posta pe celelalte doua bloguri ale mele:

O zi frumoasa va doresc!

Niciun comentariu: